وب خونه
مطالب جالب و طنز
شنبه 1 بهمن 1390برچسب:وب خونه , :: 17:24 :: نويسنده : علی باقرزاده

 

وب خونه

شبا همش به وب خونه مي رم من


سراغ جك وطنزونه می رم من


توو این وب خونه ها همیشه هردم

 
به دنبال وب خودم می گردم !

 
وبم اپ شده

 
زیباش می کنم من

 
کسی سر نزنه

 
وای به حا لش

 
دو تاش می کنم من !!

 
تو که قدر کامنتو ندونستی

 
می شد خسیس نمونی نتونستی

 
گمون نکن تو وبلاگت اسیرم

 
دیگه لینکمو از تو پس می گیرم

 
وبم اپ شده

 
هی فاش می کنم من


کسی سر نزنه

 
وای به حالش 

  
افشاش می کنم من...

 


نظرات شما عزیزان:

sareh
ساعت17:31---2 بهمن 1390
slm webe khojjeli dari

khasti linkam k0no behem bego ba che esmi belinkamet

mano be esme

piic&musiic

belink thnx



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: